VisitBritain gości ponad 120 międzynarodowych przedstawicieli branży turystycznej na wydarzeniu Showcase Britain 2025, promującym brytyjską turystykę. Wydarzenie, które podkreśli różnorodne atrakcje kraju, ma na celu stymulowanie międzynarodowych wizyt i wzmocnienie partnerstw z rynkami turystycznymi.
Wielka Brytania w rolach głównych
Inicjatywa Showcase Britain 2025 potrwa kilka dni, oferując wycieczki edukacyjne po Anglii, Irlandii Północnej, Szkocji i Walii. Uczestnicy będą odkrywać wyjątkowe miejsca i doświadczenia inspirowane kultowymi brytyjskimi produkcjami filmowymi i telewizyjnymi. Inicjatywa ta jest powiązana z nadchodzącą kampanią VisitBritain „Starring GREAT Britain”, która podkreśla, że Wielka Brytania jest głównym celem podróży.
W wydarzeniu biorą udział nabywcy usług turystycznych z 17 międzynarodowych rynków, w tym z USA, Australii, Chin i Indii. Rynki te, kluczowe dla brytyjskiej turystyki, reprezentują znaczące możliwości rozwoju. Współpracując z globalnymi planistami podróży, VisitBritain ma nadzieję zapewnić Wielkiej Brytanii miejsce w najlepszych międzynarodowych planach podróży.
Głównym celem wydarzenia jest zaprezentowanie nowych i ekscytujących produktów turystycznych, przy jednoczesnym podkreśleniu mniej znanych miejsc w Wielkiej Brytanii. Poprzez wyselekcjonowane trasy, międzynarodowi nabywcy zdobędą wiedzę z pierwszej ręki na temat wielu ofert Wielkiej Brytanii. Ponadto, wydarzenie będzie również promować obszary wiejskie i przybrzeżne, zgodnie z długoterminowymi strategiami rozwoju VisitBritain.
Długoterminowe cele VisitBritain
Minister turystyki Sir Chris Bryant wyraził silne poparcie dla tego wydarzenia.
„Dzięki naszemu Planowi Zmian chcemy powitać 50 milionów międzynarodowych gości rocznie do 2030 roku, jednocześnie tworząc możliwości dla lokalnych społeczności i tworząc scenę dla kwitnącej gospodarki turystycznej Wielkiej Brytanii na nadchodzące lata” – powiedział.
Dodatkowo, dyrektor generalna VisitBritain Patricia Yates podkreśliła znaczenie wydarzenia dla utrzymania globalnej atrakcyjności Wielkiej Brytanii.
„Od odkrywania naszych tętniących życiem miast, światowej klasy atrakcji i oszałamiających krajobrazów, po cieszenie się naszą ekscytującą współczesną kulturą i gościnnością, międzynarodowi nabywcy będą mieli miejsce w pierwszym rzędzie, doświadczając z pierwszej ręki, dlaczego Wielka Brytania jest prawdziwą gwiazdą pokazu” – powiedział Yates. „Wiem, że wrócą do domu zainspirowani do sprzedaży większej liczby brytyjskich destynacji w tym roku”.
VisitBritain: Fostering Connections
Współpraca miała kluczowe znaczenie dla planowania Showcase Britain 2025. Na przykład, VisitBritain ściśle współpracuje z organizacjami takimi jak Tourism Northern Ireland, VisitEngland, VisitScotland i Visit Wales. Wspólnie tworzą doświadczenia dostosowane do wyjątkowych atutów każdego regionu.
Na uczestników czekają również dwie ważne okazje do nawiązywania kontaktów. Pierwszą z nich jest efektowne spotkanie w Pałacu Hampton Court, prezentujące brytyjską kulturę i dziedzictwo. Druga to „Britain & Ireland Marketplace” w hotelu Intercontinental London – The O2. Tutaj VisitBritain ma nadzieję wspierać kontakty biznesowe między brytyjskimi dostawcami usług turystycznych a globalnymi nabywcami.
Poza bezpośrednim nawiązywaniem kontaktów, wydarzenie ma na celu zapewnienie trwałych korzyści ekonomicznych. Turystyka przyjazdowa znacząco przyczynia się do rozwoju brytyjskiej gospodarki, wspierając miejsca pracy i lokalne firmy w całym kraju. W związku z tym oczekuje się, że Showcase Britain 2025 wygeneruje długoterminowe partnerstwa i zwiększy liczbę międzynarodowych gości, zwłaszcza dzięki wdrożeniu ETA.
Co przed nami
Dzięki tym inicjatywom uczestnicy będą bardziej doceniać bogatą historię Wielkiej Brytanii, tętniącą życiem kulturę i wspaniałe krajobrazy. Organizatorzy oczekują, że te doświadczenia zainspirują ich do promowania Wielkiej Brytanii jako obowiązkowego celu podróży dla swoich klientów.
Zdjęcie autorstwa Bruno Martins na Unsplash